Meisje, 13, met ernstige brandwonden nadat opladende telefoon in bad viel

0
0

Meisje, 13, met ernstige brandwonden nadat opladende telefoon in bad viel 1

GFC NIEUWS- Een tienermeisje werd geëlektrocuteerd toen haar smartphone in bad viel, terwijl het toestel aan de oplader was.

Het 13-jarige meisje gilde het uit van de pijn, nadat de telefoon in het water vonkte, waarna haar moeder naar de badkamer rende.

Het Nederlands meisje werd uit bad door haar moeder gehaald die de hulpdiensten belde.

Toen de ambulance arriveerde sloegen ze het meisje enkele keren op haar borst in een succesvolle poging om haar wakker te krijgen, omdat ze bewusteloos was.

Ze bracht twee dagen door in het ziekenhuis waar ze geopereerd moest worden aan de brandwonden aan haar handen, borst en buik.

De Vrije Universiteit heeft aan de hand van dit geval gewaarschuwd voor de gevaren van het gebruik van een telefoon in bad.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

(bron: gfcnieuws.com)